Voordelig shoppen bij Cool Cat

Cool Cat richt zich op de jongere generatie en heeft daarom een nieuwe webshop die volledig tegemoet komt aan de wensen van de jeugd. Behalve de min of meer gebruikelijke online voordeeltjes biedt het merk de mogelijkheid om de bestelde producten af te halen in een van de vele filialen. Daarmee kunnen de jonge kopers de verzendkosten besparen.

Sinds eind april is er een grote marketing campagne gestart, maar ook voor die tijd was al duidelijk dat de webshop een gouden greep is. In de testfase kon de omzet van de webshop zich al meten met die van de grotere Cool Cat winkels, terwijl er nauwelijks reclame voor de webshop is gemaakt. De net gestarte campagne richt zich vooral op social media en hun eigen winkels om de webshop te promoten.

Nu al is bewezen dat het niet alleen de jongeren zijn die de webshop weten te vinden, maar ook de online shoppende ouders worden bereikt door de almaar groeiende social media.

Cool Cat heeft daarmee een uitstekende nieuwe stap gezet op de online kledingmarkt, maar daar wil de winkelketen het niet bij laten. Met 145 winkels in Europa, Quatar en de Verenigde Arabische Emiraten heeft Cool Cat een flinke internationale winkelketen. Toch moet dit aantal nog hoger kunnen volgens de oprichter, Roland Kahn. Het aantal winkels in Frankrijk moet worden uitgebreid en er komt een nieuwe winkel in Amsterdam, geïnspireerd op de Amerikaanse dance-cultuur.

Comments are closed.